lördag 1 augusti 2009

24 dagar kvar

Hjälp! endas 24 dagar kvar! oh shit .

Igår var jag ut och äta till Marmaris, Jennifer fyllde 17 år så vi var ut och firade henne. Riktigt trevligt var det, för det är så sällan jag har ser alla.

Idag ska mor och far på bröllop, så jag är ensam hemma med lillebror.
Tänkte ta hit Carro och Maria då och ha lite catch up. Mamma har förstås handlat en massa till det, vilket är snällt. Men fast man säger åt henne att " Köp lite tills ikväll, typ en chips påse" kommer hon hem men chips och godis, bullor, och ingridienser till en cheesecake. Ja, nog kan hon vara snäll :)

Och jag borde börja packa! Är det nåt jag är bra på så är det att skjuta upp saker. Hatar i allmänhet att packa. Så fort man skulle på något läger som liten så började jag alltid läsa på läxor och prov istället för att packa. Så illa är det.

Och nästa vecka kommer jag inte hinna göra något. Först är jag på barnläger måndag- onsdag (lite inkomst får man där) och sen far vi till Helsingfors och Sverige nån dag efter åt och kommer hem till helgen . Så det är 24 dagar - 7 dagar = 17 dagar kvar på mig att packa! egentligen.

0 kommentarer: