fredag 21 augusti 2009

the greatest power

Ett tag sedan jag uppdaterat, men jag har bråda tider nu. Har bara 2 dagar kvar i Finland nu! En hemme, imorgon lördag, och en dag i Helsingfors på söndag.
Idag var jag igen till Tandläkaren. Mitt s.k "hål" var inte så farligt som jag trott. Det var ju faktiskt första gången som jag lagade ett hål. Tandläkaren frågade om jag ville ha bedövning? Jag sa att -,Jag kan ju ta sen om det börjar göra riktigt ont . Krasp krasp. Pika pika. KLART.
-Jaha, det här gick ju bra, det var inte så stort, tänk om alla hade så lättlagade hål! Så gick det första gången jag lagade ett hål och än så länge har jag inte behövt uppleva tandläkarskräck.
Senare på dagen hälsade jag på sista gången i PG , och sade hejdå. Sorligt, men jag hoppas att december kommer fort! Jag kommer nog sakna er!
Efter skoldagen for jag, Maria och Carro och äta till Kotipizza, NAM, sen till LBB på efterätt. Tillsist satt vi vid Runebergsparken bara och prata. Det är nog otroligt hur mycket vi pratar då vi är tillsammans. Från 15.00 - ca 21.00 var vi ikväll . Och så fick jag två avskedspresenter också, det hade jag inte alls räkna med! Fazers choklad och en muminmugg :D TACK!
Men ack så jobbigt det är att säga Hejdå, vi syns till vinter! Imorgon blir det att ta adjö till släkten, och så ska jag troligen till Sarahs på kvällen och säga hejdå.
There is no greater power in the world, than the power of a goodbye.

0 kommentarer: