tisdag 25 augusti 2009

Äntligen framme!

Jaa, änteligen är man här. Och jag har äntligen internet! Som min roomie Yaomingxin var så snäll att fixa åt mig. OCH jag kan skriva med åäö just nu!

Vi kom alltså hit igår på kvällen. Vi var den första bussen från flygplatsen i Bergen. Där hade vi, Matti, Joni och jag väntat sedan 10 på morgonen, och sen åkte vi buss hit från kl. 15 - 19. Så det tog rätt så länge. Men jag ska inte klaga, endel hade varit på flygplatsen på natten och väntat timmar på olika flygplatser.

Och vilket välkommnande vi fick när bussen kom fram! Alla 2-years and other co years var där och tog emot oss. Med flaggor och namnlappar,hurra rop och kramar. Aldrig förr har jag känt mig så välkommen!
Så nu är jag här, i Norway house , (Det finns 5 olika hus, döpta efter nordiska länder. Norway,-Denmark,- Sweden,- Finland ,- and Iceland house. ) med mina roomies från Kina, Costa Rica, Danmark och Sudan.

Utsikten här är fantastiskt, och vädret har varit bra idag. varmt och soligt! Campuset är mycket större än på bilden. Jag måste ta egna bilder någon gång och ladda upp.

Kort från mig, men jag lever iallafall! Godnatt

1 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas e gar bra tär! vi saknar de otrolit myki!:(
Ja tänker lägg en länk hid från min blogg om e gar bra?

http://hannushanna.blogspot.com/