fredag 4 september 2009

Fredags feelis

FREE BLOCK! annars skulle jag sluta skolan klockan 14. I've got way too many free blocks. And i like it!
Vi har 4 block (lektioner) per dag, men eftersom jag har teater på kvällarna får jag en ledig, och VIP nordic people behöver inte ha Nordic communications... Dessutom var vår spanskalärare/housementor Mariano sjuk idag, så ingen spanska heller. = 2 lektioner idag. Matte och Historia.

Science ämnena är rätt knepiga, det är på engelska! Det är ju inte som om vi fick lära oss matematiska termer av Sonja <3 i PG. Det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig, men jag tror det är flera som har svårt. NATIVE SPEAKERS, ENJOY.
Men historia är väldigt intressant. Vi har en bra lärare.

Idag är det äntligen fredag då. Jag är så stressad över att jag inte vet vilka extra academics jag ska välja. Och vissa krockar med teatern på kvällen...
Ikväll blir det World today, Movie och Snikkarbua. (ett café´som har öppet varje fredag)

Min adress hit till Norge, om nån vill skicka en hälsning, stora och större paket, allt mottages ;)
Meliss Haga
Red Cross Nordic United World Colleges
Fjaler
N-6869 Flekke
NORWAY

4 kommentarer:

Benny sa...

Hej Melissa, vad gör ni i Snikkerbua? grått o lätt regn hos oss idag (lörd)

melissa sa...

Snikkarbua är ett café som är öppet varje fredag :) SOL här idag! mycket ovanligt!

Anonym sa...

Vad roligt att du har blogg! Såklart att jag vill läsa om hur du har e :D / Santtu

Joa / Frassn =) sa...

ja saknar de ^^ du verkar ju ha e bra :D