fredag 11 september 2009

gaaah


så sköööönt med fredag igen. Så behöver jag inte stressa omkring med mina ämnen som jag inte änns vet om jag vill ha!

Efter skolan var jag å prata med han som gör läsordningen om jag kunde få tillbaka mitt gamla schema, men gubben sa bara - NEJ, nej det går inte. inte på nått sätt. bla bla bla. vet du hur svårt det är att få dethär att gå ihop...bla bla bla. jag kan inte bry mig i enskilda önskemål. bla bla bla. LAGOM ÄNDRA MIN LÄSORDNING DÅ! Jag har alltså inte ännu bytt några ämnen, men han har svängt om mina klasser så nu har jag inte med samma lärare som förrut, i just de 2 ämnen som jag har mest problem i , Matte och Biologi.

gaaaaah. nervobjekt. Jag får väl stå ut med dehär till folk börjar ändra ämnen, då kanske jag kan komma tillbaka i min förra klass.
Men en dag i taget. Äntligen helg igen! på World today ska de ikväll prata om on Walls and segregation. (typ murar runt om i världen ,Berlinmuren, Kina, Mexiko). Far väl dit och lyssna en stund :)

Regnkläder, gummistävlar och choklad fick jag idag hemmifrån, tack tack! :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Melissa,sjutton gubbar å aderton kärringa va ja saknar dej!!
Kick ande studiehandledarns as! Hot an me att du har väldigt "trevligt" galna människor som du kan anlita gratis! xD Nääe men no klarar du att få byti ide no!
Men såde annus hoppas ja att du har e bra!!! Många finländska Ella-kramar till dej!!
// Ellsimay

melissa sa...

aah, Ella, du e så gullo <3 :)
jå, jag bord väl göra he...
Jag saknar de också! Hoppas DU har det bra också!