lördag 4 september 2010

Hard work work

HELG! vilket inte säger så mycket på dehär stället just nu. Bara en massa skoljobb nu. Men jag ska nog ta mig igenom det. Tyvärr har jag inte hunnit göra nåt produktiv alls inom skola.
Hela eftermiddagen gick åt att baka cheesecake för ett café som vi hade i kväll, tillsammans med våran second year show. Så hade vi också en kort introduktion till ansökan till universitet i Storbritannien ikväll, och imorgon har vi nästan en hel dag med presentationer och olika workshoppar. Ska hoppas att det klarnar lite, för fortfaran
de är allt så oklart. Ett mellanår blir det iallafall.

Nu ska jag återgå till nåt mera produktivt, till exempel som att titta på Disney filmer.

Mina nya rumskamrater, av oss andra åringar; Nantana (Thailand), Aseel (Palestina) och jag.

0 kommentarer: