fredag 27 augusti 2010

Nu har man etablerat sig ganska bra här, konstigt hur fort man kommer in i gamla vanor. Denna vecka har jag inte gjort nåt speciellt riktigt, mest bara slappat. Även om det finns så mycket skol uppgifter att göra. Men denna vecka är den enda lediga veckan på länge så...bäst att ta vara på den.

Jag har dragit på mig den värsta förkylningen på länge, ganska dålig tajming. Så en orsak till att man är ganska trött. Och runt omkring en springer en massa över energiska förstaåringar. Men så var man ju själv också för ett år sen.

Nu sitter jag och tänker på den uppkommande villa avslutningen hemma. På raketer, fyrverkerier och facklor. Hoppas ni alla får en fin veneziansk!

3 kommentarer:

Carro sa...

Du sku no måst ha nå tomtebloss att tända på lördagen, så att du får liite villa avslutnings feelis !

Har du nån 1 års elev som "du tar hand om ?"

Du ska ha d så bra !
Å melissa, jag köööör bil, jag e tydligen en riktig fartdåre ;)

Kram ! <3

melissa sa...

jo, jag har 2 flickor från finland, och en flicka från Åland som min moderliga ögon vakar över . :p

Kör försiktigt!

Maria sa...

Ett bra tps Melissa: Carro, kör försiktit! :D

Jaha, men he låter ju fridfullt me en massa galna förstaåringar! ;) Heh...

Take care! :)