onsdag 9 december 2009

Out of the bubble

Sista dagen är kommen här nu före winter break. Det mesta är packat. tror jag. (seriöst, jag har ingen ideé om vad jag har slängt ner i kappsäckarna. Bara kläder och hygien saker faktiskt). Hoppas jag får med mig det viktigaste. Men så är det ju lite dehär med att få saker tillbaka hit också. Jag har SÅ mycket jag behöver ta med mig hemmifrån, undrar hur det ska gå.


Sista natten igår då, hade som plan att inte sova, eftersom det är sista natten , och vi ska ju tillbringa 12 h i en buss idag, så jag antar att det finns tid att sova då om man är trött...
Ett litet party hade vi i Denmark house 101 igår, sen vandrade jag och Vilde (Norge) omkring, vi gick till Finland house, Erika (Costa Rica) 's rum, och där var Xavi som vi pratade med ganska länge. Sen vandrade vi på igen lite, gick till Jakubs rum (Tjeckien) och lekte med hans rubriks kub. Runt klockan 3 gick vi tillbaka till Finland house och börja störa i Xavis rum. Åt hans mat, gick till dayroomet och lagade kaffe. Gick tillbaka till hans rum. Han tog en dusch, och då tycket hans rumskamrater Juan (Ecuador) och Max (Vitryssland) att jag och Vilde skulle klättra upp i hans koj och bråka lite med honom när han skulle gå och lägga sig. Inte vår ideé alltså.

Diskret konversation:

Juan: Are you gonna go to sleep now?
Xavier: mm... i think so
Juan: Yeah, you should really get som rest.. you look tired. Long day tomorrow. im also gonna go to sleep soon...
Xavier: eeuhm... yeah. okey

Max: And don't masturbate as you do everynight! so annoying!
Xavier: what the ...? I don't , what's up with you guys tonight?
Max: And don't sleep naked, as usually.

eeuhm. open the curtains to his bed.
Me and Vilde : Blääööäöäööööööu!
Xavier: NO. what the fuck !

Jag kommer sakna dethär stället. mycket.

klockan 5 gick jag och lade mig, inte trött dock. Nu måst jag gå till skolan. Har Historia test idag , som jag nu inte har hunnit läsa på riktigt. But who cares? im going home today!
Så måst jag försöka få en plats på bussen från oslo tillbaka till UWC efter lovet, var lite strul igår.

åh skit. sista dagen. Vi ses snart där hemma!
jag och Agnes (Sverige) på Christmas dinner.

0 kommentarer: