torsdag 8 oktober 2009

PBL

Nu e min PBL över, och jag är ledig resten av veckan! Fast även om jag inte gjort så mycket fram till nu, har jag inte fått gjort mina läxor. Usch vad jag är lat.
Campuset har varit ganska dött också, men nu börjar äntligen folk komma hem! Man börjar inse att man mer och mer börjar formas till en familj här, och man saknar personer man inte trodde man skulle sakna.

Min PBL var en workshop i Non-violence conflict resulution. Det var kanske inte det mest spännande, men det var okej.

f.v

Tenzin (Tibet), Josie (UK), Ammar (Jordan) och Omid (Iran)




















Jag och Asil (Palestina).

Idag fick jag ett paket hemifrån, med lite kläder, choklad och pennor.
Jag saknar er nog!

1 kommentarer:

papp sa...

Jag o Nicken saknar dig oxo, och mamma även om hon jobbar natt inatt! kram