fredag 16 oktober 2009

on chillpills

Sen uppdatering, och jag har haft en ganska chill vecka!

Sedan onsdagen har jag knappt haft några hemläxor, ett mirakel!
Igår var jag för första gången (!) till TSK = träningshallen. Kändes skönt att få göra något för att förbränna lite kalorier. Jag har inte gjort något på en och en halv månad så det börja väl vara dags...

Jag började tänka på vad det första jag skulle vilja göra när jag kommer hem är. Förutom att se familj och vänner, och äta korv görans etc
Det som jag starkaste längtade efter var att gå en promenad med hunden. Det sku få vara kallt, med snö som krispar när man går på den, lungorna som fylls med kallluft ,stjärnklar natt och månljus som lyser upp. Då skulle jag bara vandra omkring i skogen med Viggo. Det längtar jag efter.








Finska co-years, Matti och Joni,
Cultur sharing blev för mycket !






Norway house.

Vår korridor, första våningen.

Linn skriver en artikel om skolan, hål utskik i tidningen!

3 kommentarer:

Sarah sa...

görans!!! du å ja far å ita he :DD

Ella sa...

Melissa, I miss yoou :O När kommer du hem?!!!! Ha e bra!!

melissa sa...

Oh ja, vi ska äta korv görans vi!
Jag kommer hem 10 december Ella :)

<3