lördag 28 november 2009

Biggest turn off - the IB

Siiter i Human Righs classrummet och försöker studera .
Satt här hela eftermiddagen idag, och bara stirrade på mina papper

Jag har
Biologi prov
Spanska presentation om "Min familj"
Svenska presentation om RUNEBERG
Human Rights presentation

Biologi är värst, hatämnet som jag inte förstår något i . Usch. Finns ingenstans att börja änns. Bara en enda röra.
Så nu gick jag en stund till Iita (finsk 2nd year) och klaga. För påsant, jag ork in studera nå mera. De är 1 och en halv vecka kvar till Winter Break och jag kommer så int att minnas nåt om monosaccharider och hydrolysis. SCREW THIS .
Jag vill ha en chill tid här nu före lovet . skit.

Så mina alternativ är att sitta här hela kvällen och natten och vara deprimerad över att jag int kan nåt ELLER gå och baka med Ellen och Mariana, dricka te med Irina och Tory, gå på Hoeg part klockan 10 och sen inatt se svensk stand up comedy med Agnes.
Hmm, jag undrar vad det blir.

Och att mitt enda sällskap här, Rafael, just somna är bara ett tecken på att ;
International Baccalaureate får kuck se nastaans.

4 kommentarer:

papp sa...

Heeej, vad blev det för kaka? o var såg ni svenk stand up?

Melissa sa...

ja, kvällen blev inte som jag planera. Som det oftast inte blir. ;) Istället lämna jag med lite folk i en dansk väns rum, och vi var där och prata och spela ett spel till 2 inatt.
Men jag och Agnes ska ta och se Johan Glans nån dag här.
Idag sku jag måst plugg, men jag vill int och kan inte fokusera :(

Sarah sa...

kom johan glans tid :O ? fusk ! hur fare annos tå :) ?

Melissa sa...

OOh, NAJJ NAJJ! Vi tänkt nog bara koll på Joahn Glans på youtube, world tour of Skåne ;)saker mårar åpå, men he har varit liti stressigt här de senaste dagarna, vi får prata när vi rings!